söndag 9 juli 2017

4 härliga BAD bilder

Ni visade fantastiska Bilder av 
- BAD - 
JAG HOPPAS ATT NI TITTAR FÖRBI VARANDRA OCH GER EN KOMMENTAR DET VÄRMER ALLTID :)

Som vanligt skulle jag gärna här ha med ALLA era underbara Tolkningar.
Men dom 4 tolkningar av alla era underbara bilder,
 som jag fastnade lite extra för och som får lite extra uppmärksamhet i det här inlägget  blir
* 4 BILDER *
Denna vecka
Tolkade av ORD / TEMA Fotograferna 


Tack för era Härliga BAD bilder, NI Bjöd oss på
&
STORT TACK till ALLA er andra som också var med och tolkade förra veckans Tema
Ni har väl inte glömt att titta in hos varandra !!!!
Ni är bäst !!!!

KRAM
SANNA 

4 kommentarer:

  1. Skulle vara roligt att höra din tolkning av BAD i bilden med de knäppta händerna :-).
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Eva TRILLIAN med bloggen provtryckningar som tolkat ordet BAD på det sättet :) hennes tolkning får du fråga hos henne bara att trycka på länken eller om Eva svarar här :)
      Själv tyckte jag det var en härlig vinkling på ordet BAD 🙏🏼❤️

      Radera
  2. Haha, jag kom på den tolkningen strax innan jag somnade igår. Där ser man hur låst man är. Som i korsord ibland när man får ett ord givet och undrar varför och sen kommer på lösningen. För mig fanns det ju bara en tolkning just då - ordet BAD var ju dessutom omgivet av andra sommarsubstantiv som sol, båt etc. Inte tänkte jag på att det kunde vara en form av ett verb. Håller med dig om att det är kul vinkling av ordet!
    Kram

    SvaraRadera
  3. :) Så trevligt att vara med bland de fyra - och tack för länken!
    Tack för att du får oss att tänka till varje vecka :) det behöver vi ;)

    SvaraRadera