söndag 22 oktober 2017

v.43 - I Väskan -

VÄLKOMMEN

Så var det Dax för nytt Ord/ Tema att Tolka med ett eller flera kort

-  I VÄSKAN -

 ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!

GLÖM INTE ATT JUST DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS
VÄLKOMMEN

Glöm inte att gärna titta förbi hos varandra och lämna en kommentar det värmer alltid :)
Så var med du också 

Kram
❤ Sanna ❤

PS. Har jag glömt att lägga upp ngn TEMA / ORD FOTOGRAF på länkar här vid sidan påminn mig gärna så fixar jag det snarast :) DS.

HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

4 kommentarer:

  1. Det jag numera har i väskan borde många fler bli glada av, tror jag!

    SvaraRadera
  2. Roligt tema. Du sätter sprätt på tillvaron. Hoppas allt är bra med dig. Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack allt är bra med mig och det är så kul att titta på alla era bilder ni delar Ni är underbara och sätter sprätt även på min tillvaro KRAM

      Radera