söndag 19 november 2017

v.47 -GODIS-

VÄLKOMMEN
Så var det Dax för nytt Ord/ Tema att Tolka med ett eller flera kort

-GODIS-

ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!

GLÖM INTE ATT JUST DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS
VÄLKOMMEN

Glöm inte att gärna titta förbi hos varandra och lämna en kommentar det värmer alltid :)
Så var med du också 

Kram
❤ Sanna ❤

PS. Har jag glömt att lägga upp ngn TEMA / ORD FOTOGRAF på länkar här vid sidan påminn mig gärna så fixar jag det snarast :) DS.

HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

4 kommentarer:

  1. Bodensarna går visst ut starkt denna vecka :-) Lockande tema!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, Bodensarna på topp. :-)

      Radera
  2. Sanna - var hittar man ditt eget bidrag??? (nu har jag hälsat på hos alla som pulicerat före mig, och lämnat kommentar hos samtliga - sen är det bara att vänta på svarsvisiterna, men till dig hittar jag inte!?!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. PS jag tror inte jag är med på listan till höger ...

      Radera