lördag 19 maj 2018

4 bilder från v.17, 18 & 19

Jag verkligen älskar att se era tolkningar av veckornas olika teman / ord 
era bilder och alla är ju helt underbara

STORT TACK FÖR ATT NI ÄR MED

Här kommer collage med 4 bilder från v. 17,18,19 som jag fastnade lite extra för
Vilka magiska bilder ni tar på dom olika teman jag ger er wow

JAG HOPPAS ÄVEN ATT NI TITTAR FÖRBI VARANDRA OCH GER EN KOMMENTAR för DET VÄRMER ALLTID :)

Här kommer collage FRÅN 

v.19 - KOMPLICERAD
* 4 BILDER *
Denna vecka är Tolkade av ORD / TEMA Fotograferna 

v.18 - GAMMAL
* 4 BILDER *
Denna vecka är Tolkade av ORD / TEMA Fotograferna 



v.17 - MINNE
* 4 BILDER *
Denna vecka är Tolkade av ORD / TEMA Fotograferna 



Tack för era Härliga bilder och egna tolkningar AV alla TEMAN /ORDEN under dessa veckor

 &

STORT TACK till ALLA er andra som är med och bjuder på era fantastiska tolkningar

Ni är bäst !!!!


KRAM
SANNA

6 kommentarer:

  1. Åå Tack för att jag fick vara med igen. Du gör ett helt fantastiskt jobb, jag är så imponerad av dig! Hoppas att du haft en bra lördag. Kram till dig finaste Sanna

    SvaraRadera
  2. Tack för att du gillade mitt komplicerade lås!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack att du gillade mitt bakverk som för mig var riktigt komplicerat. Stort tack för länken:-)
    Den här veckan är första gången jag inte var med och deltog. Men byte av 11 fönster och två dörrar samt urkoppling av dator gjorde ditt. Åsså la routern av på det. Suck! Kram i det härliga vädret.

    SvaraRadera
  4. Många härliga tolkningar som alltid :-)

    Tack för en rolig utmaning!

    SvaraRadera
  5. Takk for at du held i gong denne utfordringa.
    Spennande om eg greier å finne løsning kvar veke :)

    SvaraRadera
  6. Så roligt att se allas tolkningar :) Tack för att du vill hålla i den här roliga utmaningen!

    SvaraRadera