söndag 17 mars 2019

2019 v.12 ÖGA

Jag vill  än en gång Tacka alla som var med i förra veckans Utmaning, 
så härliga tolkningar och bilder 
Jag hoppas att ni tittade in hos varandra
 För alla har som sagt sina egna underbara Tolkningar på Ordet. 

Dax för nytt Ord/ Tema

ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!

GLÖM INTE ATT JUST DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS

Kram
❤  Susanne ❤

HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

17 kommentarer:

  1. Hei. Eg får ikkje til å legge inn lenka som tidlegare.
    Her er den:
    https://amosinblogg.blogspot.com/2019/03/oga.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du trenger ikke det, bildet er en lenke til siden din ;:OD)

      Radera
  2. Får heller inte till någon länk
    http://mittskogsliden.blogg.se/index.html

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte lägga in länken längre så den kommer här: http://alafoto.se/blogg/?p=36120

    SvaraRadera
  4. Kan inte heller lägga in min länk.

    SvaraRadera
  5. Samma problem som förra gången den här sidan när bilder kom upp, går inte att länka, allt är tydligen osäkert eller fel. Troligtvis fungerar det med Blogger och Blogspot som tillhör Google, har du egen domän eller WP funkar det inte.Här är mitt bidrag
    kajsalisasblogg.wordpress.com/2019/03/20/oga/

    SvaraRadera
  6. Och här är mitt bidrag: https://hjartebloggen.blogspot.com/

    Har samma problem som de andra, som kommenterat, och jag är inte med varken på Facebook eller Twitter, så jag kan inte logga in den vägen. Varför är inloggningen ändrad? Förra veckan gick det hur lätt som helst.

    SvaraRadera
  7. Jag måste varna alla för att använda Linkz.com, och ge dem ens privata e-mailadress. Mina försök att länka veckans blogginlägg till Geems Weekly har medfört kollaps i min Yahoo Inbox. Massor av mail har försvunnit, och de fåtal som finns kvar kan varken raderas eller besvaras. Däremot kommer en massa tjatmail från Linkz till Inkorgen, och de går inte heller att radera. Vad är detta för nättroll? Hur kan Sanna använda sig av dem? Jag kommer sluta delta i Gems Weekly om inte detta ordnar upp sig efter mina klagomål.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad är det för hemskt :( jag har användt dom under flera år liksom flera av mina bloggvänner för sina utmaningar såg att det lags upp reklam vilket är riktigt sjukt då det är ett jobb att ens länka sig Har ngn av er andra hört ngt om detta ???
      Blir så ledsen

      Radera
  8. Har inte haft annat problem än att det inte fungerade att länka denna vecka.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Länkningen verkar vara deras nya problem måste kolla varför dom har den nya då det inte fungerar lika lätt som tidigare

      Radera
  9. Det har fungerat bra för mig att länka och har inte fått skräpmejl. Sanna har du möjlighet att ta bort reklamlänkarna?

    SvaraRadera
  10. Jag grejar inte heller att länka... Veckans bidrag kommer här:

    https://amacasa.wordpress.com/2019/03/24/skyltsondag-oga-2/

    PS: Jag tycker att det andra sättet - utan bilder - blir mer överskådligt. Men å andra sidan är jag en person som inte är så mycket för förändringar ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar det andra bättre också men som läget är nu blir man vidareskjutsad till nya sidan suck

      Radera
  11. Veckans bidrag kommer här. Jag vill inte ge alla mina FB-uppgifter åt InLinkz.
    Kunde inte länka upp mitt bidrag utan att göra det och har börjat få mer skräppost till min blogg :-(
    Det är också lite surt att tvingas vänta cirka 15 sekunder (inte fem som IL påstår) för att kunna läsa andra bloggar, kolla andras bidrag.

    https://debutsky.wordpress.com/2019/03/24/veckans-ord-oga-2/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har försökt använda gamla link idag hoppas det fungerar

      Radera