söndag 12 juli 2020

v.29 Springa

Stort TACK till er som orkar fortsätta utmaningen året om ni är fantastiska!

Vi har alla drabbats av Covid-19. på ett eller annat sätt och jag hoppas att ni är rädda om er fortfarande.
Själv har jag inte alls haft orken att vara med i min egen fotoutmaning då mycket har hänt med nära och kära i min omgivning men a se era otroligt fyndiga lösningar på veckans ord /tema har alltid fått mig att både le och fundera en massa. Ni tänker verkligen till och gör så bra resultat varje gång
Jag är imponerad!

Jag ber om ursäkt för min frånvaro av kommentarer men hoppas ni vet att jag går in och tittar och ska ta mig orken att skriva ngt även om det bara blir ett hej så ni vet att även jag har sett era bilder.
Ibland har vi inte orken och då kanske ett hej gör mer än att bara bläddra igenom ändå 
Varma Kramar 
Susanne


2020  

v.29

❤   SPRINGA 


ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.

Kram
❤  Susanne ❤

HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

9 kommentarer:

  1. Jättekul med ett livstecken från dig. Just i dessa tider blir jag alltid aningen orolig när mina bloggvänner inte lägger upp inlägg. Man tror ju automatiskt att de då drabbats av Covid-19, nåt jag hoppas att du och din familj har klarat sig ifrån. Många somriga kramar till dig:-) Hoppas du mår bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Vännen, det har varit mkt och flera vänner som både haft och klarat sig och som jag tidigare skrev även förlorat en vän i Covid-19 :(
      Jag håller mig ganska isolerad då jag tillhör riskgrupp med hjärta och isolering är inte så bra för en själ som min ;/ Hela Min familj mår nu bra i alla fall:)
      och jag hoppas att du och maken din mår bäst också och att du är rädd om dig
      Varma stora sommar kramar

      Radera
  2. Hej Susanne - hoppas att allt reder sig till det bättre så att ork och glädje kommer tillbaka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej fina, Det har varit lit mycket av allt negativt, men så mycket bättre nu :) tack för din omtanke och jag hoppas att du är rädd om dig!
      Stor Varm Kram

      Radera
  3. Har också undrat över din frånvaro. Hoppas att det går åt rätt väg för dig och de dina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma,
      Förstår att Du med flera har undrat om min frånvaro, jag hoppas att jag nu får lusten och orken tillbaka, det har varit en tung vår men sommaren är här och förhoppningsvis för den med sig en massa värme och solsken :)
      Jag hoppas att du är rädd om dig och att du får en härlig fortsatt sommar
      Kram

      Radera
  4. Har också undrat vad som har hänt dig. Men nu vet jag. Ta det lugnt och kom tillbaka när du orkar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Allt gott till dig <3
    Nu är jag med igen på med mask :-)

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne! Läste din hälsning och önskar dig allt gott <3
    Hoppar på igen efter uppehåll :-)

    SvaraRadera