söndag 27 juni 2021

v.26 CYKLA

GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE

v.26

Cykla
(bicycle) 



ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.
Min son kan cykla på enhjuling, jag har försökt men det går bara inte trots min duktiga lärare till son är jag i total obalans haha han gav upp ;)  och när jag sen försökte cykla på min vanliga cykel efter vintern fungerade inte det heller då cykelkorgen blivit ett hem :)


ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.
Kram
❤  Susanne ❤


HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 kommentarer:

  1. Åh vilket fint hem din cykelkorg hade blivit! En enhjuling skulle jag aldrig ha gett mig på, tvåhjulingar är svåra nog ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blev det men lite dumt då alla hade sina cyklar i förrådet och dom blev tyvärr störda av att dom andra plockade ut sina cyklar
      Man måste ju testa ;)

      Radera
  2. Bra gjort att du testade att cykla på enhjulingen. Att du sen inte fick till det är ju en annan sak.
    Tänk så bra att en cykelkorg kan ha fler användningsområden-
    Härlig tolkning med fina bilder.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag man måste ju prova annars vet man aldrig vad man kan eller inte ;)
      Kram

      Radera
  3. Det ser så himla coolt ut är någon kommer förbisvängande på en enhjuling. Händer ibland men annars dominerar cyklar, brädor, sparkcyklar i olika varianter på min gata. Cykelkorg är en bästa grejen men du får helt enkelt vänta på din tur ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ser ju så enkelt ut, men att ens komma upp för att börja cykla är lika svårt som det ser lätt ut, ja jag fick vänta men tror dom blev störda av att andra saker behövdes plocka ut ur förrådet .
      Kram

      Radera
  4. Hahaha! Så duktig din son är! Att hålla balansen på en enhjuling, ja det gör man i hans ålder, men inte när man blir äldre. Det är samma sak som med att gå på styltor. Det klarade jag galant när jag var cirka 15 - hahaha:-)

    SvaraRadera
  5. Haha ja du kan ju tänka dig hur det såg ut när jag testade detta inte ens när han höll mig i handen kunde jag hålla enhjulingen rakt upp och rulla haha
    Kram

    SvaraRadera