söndag 1 augusti 2021

v.31 Sälja

Jag hoppas att allt fungerar igen ...

GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE

v.31

Sälja
(sell) 


ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.
Kram
❤  Susanne ❤


Så fungerar det och här kommer mitt lilla bidrag till veckans ord sälja.
maken gjorde en "deal" med kokosnöt försäljaren  att om han sålde en nöt skulle han få en 
( han ville mest testa att bära dessa tunga lådor på detta vis tror jag ), 
säljaren tyckte säkert att denna långa man från väst inte var klok men gick med på det haha
trot eller ej men maken lyckades sälja :)
och även vi köpte nötter istället som tack att vi fick prova 


HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

9 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Någonting har hänt med din sida. Får inte upp den när jag klickar på ikonen i min blogglista. Det jag får upp är en kilometer med html-kod. Klickar jag bort allt utom https://gemsweeklyphotochallenge.blogspot.com/ så kommer din "startsida" upp. Har också haft problem med blogspot, då den kapar min blogglista. Grrrrrr! MEN blogspot är ju kostnadsfritt, så man kan inte ens gnälla...
    Ha en fortsatt bra sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det funkar nu för nu går det att lägga upp bilder :)
      KRAMIS

      Radera
  2. Trist när bloggen krånglar... Hoppas den ordnar till sig snart!
    Sen "står vi inte ut" med dina utmaningar - vi ÄLSKAR dom! :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det fungerar nu
      Tack så härligt att du mfl har varit med ett bra tag nu
      KRAM

      Radera
  3. Tråkigt, kikar in igen sen och kollar om det löst sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äntligen har det löst sig och hoppas fler hittar tillbaka
      KRAM

      Radera
  4. Jag håller med Anna - vi älskar dina utmaningar :)
    (Jag som gjort ett långt blogguppehåll häpnar över hur ofta och mycket "tekniken" krånglar).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, visst är det krångligt och tråkigt men lite som BP säger när man inte betalar ngt kankse dom inte lägger ned sp mycket energi på att uppdatera ?
      KRAM

      Radera
  5. Effektiv kraftfull kärlek för att få din före detta älskare tillbaka nu, kolla på DR ISIKOLO.
    Jag har precis upplevt underverk av Dr. Isikolo love stavning som har spridits på internet och över hela världen. Hur han underbart hjälpte människor över hela världen att återställa sitt äktenskap och få tillbaka förlorade älskare och också hjälpa till att vinna lotteri. Jag kontaktade honom efter att ha gått igenom så många vittnesbörd från olika människor om hur han hjälpte till att få min före detta älskare tillbaka, jag berättade om min man som övergav mig för ungefär 8 månader sedan och lämnade hemmet med allt jag hade. DR ISIKOLO sa bara till mig att le 3 gånger och ha en vila i sinnet han kommer att hantera allt på bara 48 timmar, han gjorde jobbet och efter den andra dagen ringde Toni mig och jag var bara så chockad att jag valde samtalet och kunde inte tro mina öron, han bad verkligen om att jag skulle förlåta honom och lovade på telefon. Han kom hem och skaffade mig en ny bil bara för att bevisa sin kärlek till mig. Tja, om du behöver en effektiv och verklig stavning för alla problem i ditt liv kan du kontakta DR ISIKOLO hans e -post: isikolosolutionhome@gmail.com eller så kan du också WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera