måndag 13 mars 2017

v.11 - STEN -

FÖRST av allt vill jag än en gång Tacka alla som var med i förra veckans Utmaning både här och på Instagram, så härliga tolkningar 
Jag hoppas att ni tittade in hos varandra  för ni alla hade som sagt egna underbara Tolkningar på Ordet

Så var det Dax för nytt Ord/ Tema
- STEN -
(stone, stein, pierre)
 Ett ord att tolka och fota med ett eller flera foton ❤ 

Här nedan kan du visa att du är med, så vi hittar varandras underbara bilder och Tolkningar
och lämna gärna kommentarer på varandras då sånt verkligen värmer



ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
Inget är bättre eller sämre eller har rätt eller Fel
GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är UNIK och PERFEKT
Så var med du också 
Välkommen !

Kram

❤ Sanna ❤

2 kommentarer:

  1. Kunde inte motstå ditt tema för veckan - STEN - så jag hänger på. Jag älskar stenar av alla sorter, särskilt de som finns på Öland. Bilderna till mitt inlägg är tagna därifrån.
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att du är med och jag kommer under onsdagen om allt är klart hinna titta på era underbara alster :)
      Älskar stenar och har alltid gjort är gammal bergsklättrare så det fascinerar mig :)
      KRAM och tack för att du skrev och är med

      Radera