söndag 13 januari 2019

2019 v.3 VÄRME

 Jag är ledsen om  det inte fungerar med länkningen,  håller på att försöka reda ut det 

Men Jag vill  än en gång Tacka alla som var med i förra veckans Utmaning, 
så härliga tolkningar och bilder 

Jag hoppas att ni tittade in hos varandra
 För alla har som sagt sina egna underbara Tolkningar på Ordet. 

Dax för nytt Ord/ Tema

ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!

GLÖM INTE ATT JUST DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS


Kram
❤  Susanne ❤

HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

8 kommentarer:

  1. Hej Sanna! Vad bra att du fick till det gamla sättet att länka igen =) Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt var som vanligt igen här. Jag har en tendens att bli förvirrad av förändringar :-D
    Ha en toppenvecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha du är som jag blir lite mycket om det inte fungerar som det "ska" ;) ha en toppvecka själv vännen :)

      Radera
  3. Oh, här vill jag vara med!! <3

    SvaraRadera
  4. I cannot see the posts of the others, it always shows me an empty site of inLinks, and not the blog, on which link I've klicked, somewhat is going wrong. Will try it later again.
    Have a good new week :)

    SvaraRadera
  5. Gjorde en liten sammanfattning på vecka 1-3 och imorgon kommer veckans, det ska bli så kul!!

    SvaraRadera