söndag 5 september 2021

v.36 KOPPLA

GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE

v.36

Koppla
(connect) 



ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.
Det här är inte reklam men jag älskar verkligen mina apple produkter telefoner, hörlurar, data och klocka, 
dom KOPPLAR upp och ihop sig själva jag behöver bara trycka på startknappen så fixar sig allt 
och jag är så oteknisk, så kan det bli bättre :) 



Kram
❤  Susanne ❤


HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 kommentarer:

  1. Är lika oteknisk som du, men är inte hälften så uppkopplat som du. Har aldrig haft en apple-dator, men alltid haft en iPhone. Å du - bild nummer 2 - grejen ser ut som en sovande utomjording. Världens ballaste foto:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha såg inte ailen jag fångat förrän du skrivit det haha vilket öga för detaljer du har vännen
      Tack och Kram

      Radera
  2. Så fiffigt! Skulle också behöva ha såna grejer om det inte vore så att jag har en egen data- och teknikavdelning på hemmaplan :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ännu bättre med att ha en data-teknik avdelning privat hemma det kallar jag lyx :)
      Jag har en gubbe som kan Data-teknik men han har inte tålamodet haha att sätta sig ned och fixa så saker fungerar, och sonen har flyttat så han har inte tid och dottern är lika ointresserad som jag .. så tacka vet jag Apple som bara gör allt själv :)
      KRAM

      Radera
  3. Perfekt med dessa tillbehör som hjälper till med alla kopplingar. Har också dessa. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dom underbara :) så enkelt och smart !
      KRAM

      Radera
  4. Heisann, og ja, når en kobling først fungerer, skal merkevaren plutselig få en ny - og gamle koblinger må byttes ut med nye...

    SvaraRadera
  5. Skönt att slippa koppla när man vill vara uppkopplad :)

    SvaraRadera