söndag 16 maj 2021

V.20 KÖA

GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE

v.20

Köa
(queue)



ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.

I många år seglade våra barn optimist och var med på tävlingar i Italien och vid Gardasjön, när nästan 1000 barn i omgångar med optimister skulle i vattnet  blev det både KÖ och kaos. 
Men vilken upplevelse och erfarenhet dom fick, och på det träffade dom barn från hela världen


ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.
Kram
❤  Susanne ❤


HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 kommentarer:

  1. När jag ser bilden och din text så kan jag bara konstatera att jag följt din blogg i en massa år. Så himla kul! Seglar dottern fortfarande eller har hon hittat ett annat hobby. Gissar at hon har "vuxit ur" Optimistjollen vid det här laget;-O)

    SvaraRadera
  2. Oj! Det var många båtar det. Vi tyckte det var supermånga när vi såg starten på en tävling på Irland:

    https://amacasa.wordpress.com/2012/09/08/%e2%99%ab-%e2%99%ab%e2%99%aa%e2%99%aa-vem-kan-segla-forutan-%e2%99%ab-%e2%99%ab%e2%99%aa%e2%99%aa/

    Då var dom ändå "bara" ungefär 150 stycken (enligt en funktionär).

    Cool bild!

    SvaraRadera
  3. Åh! Jag minns era fina resor till Italien och Gardasjön och alla härliga bilder därifrån. Här ser det verkligen ut att vara kö och kan tänka mig att det var lite av djungelns lag som gällde. Bilden är suverän.
    Kram! Jättefin tolkning.

    SvaraRadera
  4. Vilken bra bild! den både berättar och är snygg. Själv gick jag åt motsatt håll idag och blev minimalist :)

    SvaraRadera
  5. Svårt att få vind där, jättekul bild.

    SvaraRadera
  6. https://debutsky.com/2021/05/23/bilder-fran-gardagens-fest-och-veckans-ord-koa/

    Är mitt bidrag, var åter så sent ute att jag inte hann länka :-)

    SvaraRadera
  7. https://viltogvakkert.blogspot.com/2021/05/ka-koa.html

    SvaraRadera