söndag 5 december 2021

v.49 HINDRA

GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE

v.49

Hindra
(hinder) 



ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.
Det som hindrar mig är orken, svårt att ta kort på ;) men vad det beror på är ju mitt hjärta och ett hjärta i silver fick jag av en vän :)


Kram
❤  Susanne ❤


HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

10 kommentarer:

  1. Ta det lungt och se till att du blir frisk det få ta den tid det tar, vackert annorlunda smycke.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke!
      Smycket är lite läskigt men vackert på ett annorlunda sätt då det verkligen symboliserar ngt för mig :)
      KRAM

      Radera
  2. Tycker det är fantastiskt att du orkar hålla igång din roliga tävling. Det är så hemskt med ditt hjärta. Hoppas att det kan opereras eller åtgärdas på annat sätt snart. Du är alldeles för ung för att hindras njuta av livet. Många varma kramar:-)

    PS. Smycket är sååååå vackert. Jag fick också ett väldigt annorlunda smycke av en bloggkompis häromdagen. Så jag känner igen dina känslor där... DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack bästaste BP, jag skäms att jag inte håller uppe att följa upp som jag gjort tidigare men orken har som sagt blivit mindre.
      Jag har faktiskt dock nu fått min operation då det var ngt som behövdes göras akut, och som det ser ut nu är det på väg åt rätt håll inga farliga extra hjärtslag som det ser ut än så länge...:) så jag håller tummarna nu.
      Vilken fantastisk bloggvän och känslan av omtanke är underbar
      KRAM

      Radera
  3. Hoppas du kan få effektiv hjälp mot dina hjärtproblem så du får tillbaks orken!
    Verkligen ett jättefint smycke - eller man kanske ska säga hjärtefint? :-)
    Stor KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen Hjärtefint :)
      Tack som jag skrev till BP air jag fått en operation akut och förhoppningsvis går det åt rätt håll nu :)
      KRAM och tack för att du alltid orkar vara med

      Radera
  4. Så trist! Önskar och hoppas innerligt att du ska bli bättre. Ditt smycke är så vackert och en så fin symbol.
    Många tankar och en stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram och tack för din omtanke, det ska nu gå åt rätt håll så håll tummarna :)

      Radera
  5. Heisann, så omtenksomt og vakkert gjort av vennen din, hjertesmykket er helt nydelig! Tenker på deg - ønsker deg videre god helse ;:OD)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina för din omtanke den värmer, stort tack att du är med
      KRAM

      Radera