söndag 12 december 2021

v.50 FÖLJA

GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE

v.50

Följa
(follow) 



ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.

Eftersom jag inte kan hänga eller samlas med jobbet och vänner på julbord mm, eller ens nu heller klättra, som jag kommit igång med innan hjärtat stannade i oktober :(
så unnar jag mig att göra fina naglar och där följa årstider/högtiderna :) 
Jag blir lika glad varje ggr jag ser min lilla handmålade snögubbe på nageln. 
Snart är det dax för nyår och vad kan jag då dekorera med? 
några härliga förslag?

Kram
❤  Susanne ❤


HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

11 kommentarer:

  1. Nageln är ju hur söt som helst! Har du målat den själv eller har du unnat dig ett välförtjänt besök hos "Magic Nails".
    Men hur är det med dig egentligen? Opererades du eller vad gjorde dom? Du verkar vara långtidssjukskriven, men hur ser prognosen ut?
    MÅnga frågor - och jag lär inte få några svar heller.
    Kan bara säga att jag ofta tänker på dig och att jag är så glad att du och hela familjen han "göra Vietnam" innan pandemin och innan ditt hjärta pajade helt.

    Många varma kramar:-)

    PS. Har du fortfarande kontakt med Maria? Hon hade ju liknande problem som du. DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej finaste BP,
      Tack för ditt fina meddelande ska försöka svara hos dig :)
      KRAM

      Radera
  2. Det är många saker du hindras från att göra nu, din stackare! Hoppas du snart blir bättre.
    Snögubben är jättesöt! Varför inte lite fyrverkeri på naglarna till nyåret, eller kanske champagneglas?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som perfekt dekoration :)
      Ta hand om dig
      Kram

      Radera
  3. Svar
    1. Tack och dom målade för hand den lilla snögubben! Blev så nöjd :)

      Radera
  4. Kanske blir det en tomte på nageln nu till julhelgen!
    Önskar dig allt gott!

    SvaraRadera
  5. Snygga naglar, gör det du känner för tills du blir bättre och nya naglar piggar ju upp. Ett par förslag, fyrverkerier och en champagneflaska.
    Men kör samma bakgrundsfärg, det blir skitläckert, hoppas du blir bra snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din inspiration tar med mig det till nyår :)
      Kram och tack för att du är med

      Radera
  6. Heisann, så gøyal måte å følge negle-moten på! Regner med du får mye oppmerksomhet ....

    SvaraRadera