söndag 31 oktober 2021

v.44 TRIVAS

GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE

v.44

Trivas
(get on) 



ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.

Mina vänner mycket händer i mitt liv och just nu trivs jag inte alls i allt kaos, har ingen ork och det jag hade lagt upp här innan verkade inte fungera  själv:( 
Flåt sen start idag trodde att det fungerade...
Jag ber om ursäkt att jag inte har egna tolkningar med men det kommer så fort orken är tillbaka
Tack för att ni orkar fortsätta ändå

Kram
❤  Susanne ❤


HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 kommentarer:

  1. Tråkigt att du har det så jobbigt just nu, hoppas att orken ska komma tillbaks snart igen!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir bättre snart! Kram

    SvaraRadera