söndag 19 september 2021

v.38 FÖDA

GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE

v.38

Föda



ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.
Den här veckan var verbet FÖDA svårt att ro iland tyckte jag och har funderat en massa fram och tillbaka om jag kunde visa min familj jag föder med mat varje dag men så kom jag på att det vackraste jag varit med om är att få FÖDA mina två barn, vilken otrolig tur jag har som fick dem båda till mig det är magiskt.

Kram
❤  Susanne ❤


HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 kommentarer:

  1. Klart du visar en bild från dotterns födsel. Vi som inte har barn får tänka till lite och visar fast eller flytande föda helt enkelt;-)

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar tolkning! Själv valde jag att tolka ordet som substantiv - du har ju själv sagt att tolkningen är fri :-)

    SvaraRadera
  3. En så fin tolkning! Och en härlig bild. Lite knepigt var det att tolka föda som verb men efter en del funderande fick jag till det. Roligt med lite utmaningar!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken glad och fin bild, lyckan är fångad i den.

    SvaraRadera