söndag 26 september 2021

v.39 DRICKA

GEMSWEEKLYPHOTOCHALLENGE

v.39

Dricka
(drink) 



ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
ps. GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är LIKA UNIK och PERFEKT som ALLA ANDRAS. ds.
När jag väl tar mig in mot stan så passar jag alltid på att DRICKA en energijuice från Joe & The  Juice, dom har verkligen en så god färskpressad juice ,så värd sitt pris :)

Kram
❤  Susanne ❤


HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer:

  1. Vi har Joe & The Juice i Täby Centrum - på två ställen till och med. Har tre favon som jag turas om att njuta av:
    Iron Man, Stress Down och Sex me up. Men jag måste medge att jag testat alla deras juicer. Man måste ju testa för att sedan fastna på vissa favoriter, eller hur!?

    SvaraRadera
  2. Färskpressad juice är så himla gott! Fast för min del blir det mest apelsinjuice :-)

    SvaraRadera
  3. Idag är jag tillbaka igen, kan ju inte motstå din roliga fotoutmaning hur länge som helst. Joe & The Juice, bra tips tror inte de finns i Linköping men får väl hålla utkik när jag kommer till Sthlm. Juice är överhuvudtaget inget jag köper på stan men man kan ju ändra sig och lyssna på goda råd :)

    SvaraRadera
  4. Tack för påminnelsen! Har faktiskt glömt bort "Joe". Å andra sidan pressar jag och gör bra juice hemma så det är ok det också.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har varit där och druckit några gånger, jättegott.

    SvaraRadera